marți, 4 septembrie 2012

JURNAL DE ASTEPTARE...2


       

 O noua zi de asteptare...tatal  meu si mama mea vitrega au fost astazi la ,,CASA DE ASIGURARI DE SANATATE GALATI” acolo urma sa ma inscriu si sa primesc banii gratuit pentru operatie,dar din pacate raspunsul a fost negativ...,,NU SE POATE...”
        Offf....sa fiu eu cea mai ghinionista mai intai nu am reusit sa iau premiul 1 si acum sa nu ma pot inscrie la casa de asigurari?
        Nu cred ca sunt chiar asa ghinionista!Mi-am dorit multe...dar acum din toate dorintele pe care le-am avut acum nu am decat o singura dorinta aceea de a fi un om normal...Asa cum ii aud pe parintii mei spunand:,,Speranta moare ultima si nu vom renunta sa luptam si sa speram...”la fel gandesc si eu in minte si in suflet...
        Cred ca am facut bine la alegerea acestui titlu al jurnalului meu...,,JURNAL DE ASTEPTARE”pentru ca defapt astept,ma rog,sper si cred ca ma voi vindeca!Si voi transforma intr-o buna zi  titlul acestui jurnal din ,,JURNAL DE ASTEPTARE”in,,JURNAL DE FERICIRE”si sper sa fie cat mai curand aceasta schimbare de titlu...
        Mama mea vitraga parca a innebunit de necazuri...scrie pe unde apuca cere ajutor...pentru mine..oriunde(EBA,BASESCU,PONTA,TELEVIZIUNI etc.)vad in ochii ei dorinta de a ma vindecaJ...
       
                                         NE VOM RECITI CURAND
                                                 DRAGA JURNALULE...

2 comentarii:

  1. Se va rezolva..cu ajutorul lui Dumnezeu, si a celor care tin la tine..pup!
    Continua sa scrii..da?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. MULTUMESC DIN SUFLET...SI SPER SA TE AUDA DUMNEZEU....:)PUP

    RăspundețiȘtergere